Friday, November 18, 2011

ကြ်န္ေတာ္႕ ဧ။္ သင္ဆရာ၊ၿမင္ဆရာမ်ား .........

           ကြ်န္ေတာ္မွာ ေက်းဇူးတင္ရမယ္႕နည္းပညာနဲ႕ပတ္သတ္တဲ႕ သင္ဆရာ၊ၿမင္ဆရာေတြ ရွိေနပါတယ္
အဓိက ကေတာ႕ ကြ်န္ေတာ္႕ရဲ႕အကိုဆရာ ကိုလင္း ပါ ဒီဆိုဒ္ေလးရဲ႕ပိုင္ရွင္ ။ကြ်န္ေတာ္ 9 တန္း ႏွစ္က
သင္ဆရာလည္းၿဖစ္ပါတယ္၊အခုထိ ကြ်န္ေတာ္ကို ကူညီလမ္းၿပေနဆဲ အစ္ကိုဆရာပါ၊ေနာက္ၿမင္ဆရာကေတာ႕
ကိုညီေနမင္း ပါ ကိုညီေနမင္းရဲ႕ နည္းပညာၿဖန္႕ေ၀တာကိုၾကည္႕ၿပီး၊ကြ်န္ေတာ္လည္း နည္းပညာၿဖန္႕ေ၀ခ်င္တဲ႕ စိတ္ၿဖစ္လာခဲ႕တာပါ၊ေနာက္ၿမန္မာႏိုင္ငံ က နည္းပညာ စာအုပ္ေတြေရးသားေနေသာ ဆရာမ်ားအားလံုးကို က ကြ်န္ေတာ္႕ရဲ႕ဆရာေတြလို႕ေၿပာလို႕ရပါတယ္၊
ဒါေၾကာင္႕ အစ္ကိုဆရာကိုလင္း၊ကိုညီေနမင္း၊ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕သင္ဆရာၿမင္ဆရာအားလံုးကို ကြ်န္ေတာ္႕ရဲ႕
ဘေလာ႕ေလးကေန ေက်းဇူးအရမ္းတင္ပါတယ္။

No comments:

Post a Comment