Sunday, March 3, 2013

အခ်စ္ေရးအတြက္ ေဗဒင္ေဆာ႕၀ဲလ္ေလးပါ........



 ကြ်န္ေတာ္ က ေဗဒင္ေတြဘာေတြ သိပ္သတိမထားမိပါဘူး
တားေရာ႕ ေတာ႕နည္းနည္းေလး  စိတ္၀င္စားတယ္၊အယ္ ဖုန္းထဲမွာ
တြက္တဲ႕ေဗဒင္ဆိုပိုေတာင္ စိတ္မ၀င္စားေသးတယ္.............

ဒါေပမယ္႕ အခု ပာာေလးကို စမ္းၾကည္႕ေတာ႕ အကုန္လံုးမွန္ေနလို႕ပါ၊ကြ်န္ေတာ္ ေတာ္ေတာ္လည္း အံ႕ေၾသာ္သြားတယ္ ေနာက္ပီး တကယ္လည္း ေလးစားသြားတယ္

ဒါနဲ႕ ကြ်န္ေတာ္ တင္ေပးလိုက္တာပါ........... ေဘးက ကြ်န္ေတာ္႕နဲ႕ကြ်န္ေတာ္ ခ်စ္သူနဲ႕အတြက္ တြက္ထားတာပါ
100%မွန္ပါတယ္........
           
                    Download!!!!!!!!


ခ်စ္သူတိုင္း ကိုခ်စ္တဲ႕လူနဲ႕ေပါင္းဖက္ရပါေစဗ်ာ ......... ေယာကၡမ ေဆြမ်ဴိး ဂုဏ္ၿဒပ္ စီးစိမ္ ေတြရဲ႕ ေႏွာက္ယွက္
မႈကလည္း လႊတ္ကင္းပါေစ~~

No comments:

Post a Comment