Friday, November 2, 2012

Files and Folder ကို Delete လုပ္တဲ႕အခါမွာ ဖ်က္မွာေသခ်ာလားဆိုၿပီးေမးတဲ႕ massage box ကို ေဖ်ာက္ၾကည္႕မယ္............



ကြ်န္ေတာ္ ဘေလာ႕ ပုိ႕စ္ မတင္မိတာလည္းၾကာပါပီ၊ကြ်န္ေတာ္ ေက်ာင္းကိစၥေတြေရာ ရည္းစားစီသြားသြားေတြ႕ေနရတာေရာ :) အင္တာနက္ မရွိတာေရာေၾကာင္႕ပါ
ဒါေပမယ္႕ အခု ကြ်န္ေတာ္ ပို႕စ္ မွန္မွန္ ၿပန္တင္ေပးပါ႕မယ္၊ကြ်န္ေတာ္ စာေတြ မေရးဘဲ အၾကားၾကီးထားခဲ႕မိတဲ႕အတြက္လည္း ေတာင္းပန္ပါတယ္၊လာလည္တဲ႕လူ
ေတြလည္းေက်းဇူးတင္ပါတယ္၊အခု ကြ်န္ေတာ္ေၿပာၿပမယ္႕ နည္းေလးကေတာ႕ ကြ်န္ေတာ္တို႕ files ေတြမလိုခ်င္ေတာ႕လို႕ဖ်က္(delete)လုပ္တဲ႕အခါမွာ ဖ်က္မွာ
ေသခ်ာလားလို႕ေမးတဲ႕ massage box ကို ေဖ်ာက္မယ္႕ နည္းေလးပါ၊ပထမဆံုး Recycle Bin ကို right click ႏွိပ္လိုက္ပါ ေနာက္ပီး propreties ကို ႏွိပ္ပါ
display delete configuration dialog ဆိုတဲ႕စာတမ္းေလးကို အမွန္ၿခစ္္ၿဖဳတ္ေပးလိုက္ပါ ေနာက္ပီးရင္ apply ႏွိပ္ ok လုပ္လိုက္ရင္ ရပါပီ.............


No comments:

Post a Comment